Tuesday 28 November 2017

Alternativer Trading Rbc


Regal Beloit Corporation Common Stock Quote Sammendrag Data Real-Time Etter Timer Pre-Market News Flash Quote Sammendrag Sitat Interactive Charts Standard Innstilling Vær oppmerksom på at når du velger ditt valg, gjelder det for alle fremtidige besøk på NASDAQ. Hvis du, når som helst, er interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene, velg Standardinnstilling ovenfor. Hvis du har spørsmål eller støter på problemer ved å endre standardinnstillingene, vennligst send epost til isfeedbacknasdaq. Vennligst bekreft ditt valg: Du har valgt å endre standardinnstillingen for Quote Search. Dette vil nå være din standardmålside, med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker på at du vil endre innstillingene dine Vi har en tjeneste å spørre Vennligst deaktiver annonseblokkeren din (eller oppdater innstillingene dine for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert), slik at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du har kommet til å forvente fra oss. Teknologi og drift Med en av Canadarsquos største teknologi - og driftsavdelinger, tilbyr RBC ulike muligheter som er vanskelig å komme andre steder. Hvorvidt wersquore utvikler ny teknologi, oppfinner produkter for en forandringsverden, eller skaper innovative forretningsmodeller og systemer ndash-teknologi, ligger til grunn for alt vi gjør. Fordi vi hele tiden presser grensene for bankene, søker vi alltid etter nye ideer. Lær mer om våre teknologi - og driftskandidater og hvordan du kan bli involvert. For å søke om nyutdannede muligheter i RBC, klikk her. Enterprise Operations amp Payments (EOampP) innen RBCrsquos Technology and Operations (TampO) gruppen tilbyr et spennende studentprogram for samarbeidspartnere som inneholder fire unike strømmer. Dette programmet gir studentene mulighet til å utvikle sin forståelse av lsquobusiness bak bankrsquo. EOampP, et ledende og topprunnende team innen TampO, sysselsetter omtrent 2000 personer over Canada, USA og rundt om i verden. Teamet er ansvarlig for drift og utvidelse av Felles Tjenester relatert til Betalinger og Handel, Kontantbehandling, HR-relaterte tjenester som lønn, ansattes fordeler, Kontraktsarbeidersadministrasjon og Finans delte tjenester som GL Reconciliations, Payments Payable og Report production. EOP er ansvarlig for å styrke RBCs bransjeledende posisjon ved behandling av en rekke kontanter, betalinger og handelsprodukter for kunder på global basis. Bruk dine talenter og ekspertise for muligheten til å: Få grundig kunnskap om lsquobusiness bak bankrsquo Samarbeide med lag over hele verden Identifiser viktige forbedringsmuligheter og gi kreative løsninger på forretnings problemer Som et resultat av mangfoldet innen EOP, har Enterprise Operations Payments Student Programmet tilbyr fire unike strømmer av mulighet til å samarbeide Prosjektbasert operasjonell utførelse Teknisk spesialisert teknologi og operasjoner (TampO) spiller en kritisk rolle i daglige aktiviteter som samsvarer med RBCrsquos forretningsstrategier, utfall og mål for å sikre Fortsatt fokus på å gi ledende råd og service til RBC-klienter som støttes av teknologisk og operativ fortreffelighet. Global Technology Infrastructure (GTI) er et ledende og toppspillende team innen Technology Amp Operations, og sysselsetter omtrent 1500 personer over Canada, USA og hele verden. GTI tilbyr innovative løsninger for å administrere, konsolidere og integrere den globale infrastrukturen på tvers av RBC-bedriften. Vi søker kontinuerlig etter måter å bedre aktivere de bedriftene vi betjener, ved å forbedre våre produkter og tjenester, og hvordan vi leverer dem, samtidig som vi fokuserer på operativ supportkvalitet. Bedrifter som støttes av GTI inkluderer: Personlig og kommersiell bankforsikring Investering og statskasse Kapitalmarkeder Rikshåndtering Som et resultat av mangfoldet innenfor GTI, tilbyr Global Technology Infrastructure Associate Program fem unike stillinger til studenter interessert i tekniske, forretnings - og prosjektledelse muligheter til å Støtte behovene til virksomheten: Nettverksanalytiker Forretningsanalytiker Teknisk systemanalytiker Støtteanalytiker Sikkerhetsovervåkingsanalytiker Ved RBC vet vi at for å utmerke seg, må vi først skape: muligheter for vekstmiljøer som fremmer samarbeid og belønninger som gjenkjenner prestasjon. Vi har de ressursene ansatte trenger for å nå sitt fulle potensiale, slik at de kan levere fremragende service til våre kunder og skape karrierer de kan være stolte over. Vær en del av vår spennende fremtid og få karrieredefinerende eksponering for RBC Capital Markets-virksomheten Tegn på ditt lederskapspotensial og dynamiske mellommenneskelige ferdigheter for å utforske ansvaret for en rekke teknologibaserte roller gjennom våre utdannede programmer. Din lidenskap for å lære alt som er å vite om teknologien i næringslivet, skiller deg allerede fra, ta dette neste skrittet for å finpusse dine ferdigheter med oss. RBC Capital Markets er en Premier Investment Bank som tilbyr et fokusert sett av produkter og tjenester til institusjoner, selskaper, regjeringer og høyverdige kunder over hele verden. Med over 6.300 profesjonelle og støttende ansatte, servicerer vi kunder gjennom over 75 kontorer i 15 land. Vi er en del av en global finansinstitusjon, Royal Bank of Canada (RBC). Vi er en topp 10 globale bank ved markedskapitalisering i Nord-Amerika og har en av de høyeste kredittvurderinger av enhver finansinstitusjon. Våre tjenester inkluderer valuta, fast rente, aksjer og derivater trading. RBC Capital Markets Technology er dedikert til å gjøre det mulig for vår bedrift å trives ved å bruke teknologi som en viktig differensier sammenlignet med våre konkurrenter. Capital Markets Technology er omfavnet som en inntektsfører og nøkkelforetak for bankens handelsvirksomhet. Forretningsenheter og teknologigrupper opererer i et ekte partnerskap der begge bidrar til vellykkede tiltak. Vi bruker avanserte teknologiløsninger til raskt utviklede og komplekse forretningsmuligheter og jobber veldig tett med kundene som vi tjener for å raskt få nye systemer til markedet. Bruk dine talenter og kompetanse til å: Få grundig kunnskap om kapitalmarkeder Gi kreative tekniske løsninger til forretningsspørsmål Arbeid med team over hele verden på samarbeidsprosesser Bli en pålitelig rådgiver for virksomheten om hvordan du kan utnytte teknologimuligheter Dette 15-måneders rotasjonsprogrammet består av programmering, design og tekniske arkitektoniske roller. Når du har fullført dette programmet, vil du fortsette å bygge din karriere på RBC i et område der dine interesser, ferdigheter og evner vil bli utnyttet for maksimal effekt. I søket etter sine fremtidige ledere tilbyr Corporate Systems et 15-måneders rotasjonsprogram for nyutdannede med karrieredefinerende muligheter for å bygge på deres dynamiske kritiske tenkning og mellommenneskelige ferdigheter. Dette programmet gir mulighet til å lære om finanssektoren og hvordan teknologien blir brukt til å levere innovative løsninger som skiller RBC fra sine globale konkurrenter. Programmet gir mulighet for rotasjoner i en rekke strømmer, og støtter teknologitjenester til et eller flere funksjonsområder i virksomheten. Muligheten til å jobbe på ulike områder er en viktig fordel for programmet, slik at hver kandidat får et bredt bilde av teknologilandskapet tidlig i karrieren. Etter fullføring av dette programmet, vil vellykkede kandidater fortsette å bygge sine karrierer på RBC i et område hvor deres interesser, ferdigheter og evner vil bli utnyttet for maksimal effekt og gjensidig nytte for både kandidat og RBC. Corporate Systems New Grad Rotational Program tilbyr stillinger innen følgende fem unike strømmer: Teknisk teknisk systemanalytiker, Utviklervirksomhet - Forretningssystemanalytiker Prosjektbasert Prosjektledelse Kvalitetssikring Kvalitetssikring Analytiker Støttestøtte Analytiker Bruk dine talenter og ekspertise til å: Få in - Dybdekunnskap om nøkkelfunksjonene som støtter en stor bankorganisasjon Samarbeide med lag over hele verden Identifiser viktige forbedringsmuligheter og gi kreative teknologiløsninger til forretningsspørsmål Hva du trenger for å lykkes: Alle interesserte kandidater må kunne demonstrere følgende som skal vurderes for intervju: Praktisk erfaring med et objektorientert programmeringsspråk (Java, C, C) ELLER Anvendt erfaring i prosjektledelse En interesse for eller erfaring med finansmarkeder og bruk av teknologi for å løse forretningsproblemer RBC Ansatteprofiler Deepta Rayner Senior Manager, Client Engagement, Loyalty Belønninger, Kort Betalinger Løsninger RBC Program: PCB Ledelse Program Utdanning: BSc Miljø Ressursforvaltning, University of Western Ontario MBA, Rotman School of Management ved University of Toronto Jobbspesifikasjoner: Jeg er ansvarlig for å utvikle og gjennomføre strategien for klientopplevelsen innen RBC Belønninger . Fra e-post til onlineopplevelser og alt i mellom samarbeider jeg med flere interne RBC-partnere, inkludert markedsføring, produktledere, forskning og IT for å nevne noen, for å bygge sterkere relasjoner med våre medlemmer i en flerkanalsverden. Min RBC-opplevelse: På grunn av min tidligere arbeidserfaring ga PCB-lederprogrammet meg muligheten til å utvikle et sterkt fundament i Personal Commercial Banking. Mine fire rotasjoner ga meg kunnskap, innsikt og nettverk jeg trengte å slå bakken i min nåværende rolle. Råd for studenter: Vær deg selv og vær autentisk. Forstå dine styrker og hva som skiller deg fra dine jevnaldrende og kan effektivt artikulere disse til andre. Gjør din forskning på selskapet, dets folk og kulturen for å sikre en god passform. Store selskaper som RBC tilbyr både konvensjonelle og ukonvensjonelle karriereveier som er like interessante og givende. Imran, Verjee Manager, Strategic Initiatives, Mutual Fund Distribution og RBC Finansiell Planlegging RBC Program: PCB Ledelse Program Utdanning: BA, Queens University MBA, Schulich Business School, York University Jobbspesifikasjoner: Jeg støtter RBCrsquos finansiell planlegging virksomhet i to hovedområder ndash forretningsstrategiutvikling, og økonomisk planlegging for salgsstrategien. Jeg leder den daglige økonomiske planleggingsvirksomheten og salgsstrategien, som betyr at jeg er det første kontaktpunktet for eskaleringer fra finansielle planleggere og relaterte roller, og jeg representerer virksomheten i ulike kryssfunksjonelle tiltak som læring og utvikling for å sørge for at våre økonomiske planleggere har de rette evner og kompetanse, er fokusert på de riktige kundene, og at vi øker antall målkunder. Jeg støtter også den økonomiske planleggingsrollen for forretnings - og salgsrolle strategiske tiltak, inkludert rolledesign og ytelsesramme, og vårt team er ansvarlig for å bygge strategiene og levere dem til feltet. Min RBC-opplevelse: Det jeg liker mest, er bare bredden av muligheten til å møte forskjellige mennesker, og Irdquove møtte mange forskjellige og intelligente mennesker siden jeg har vært her. RBC er en organisasjon med høy ytelse, og det holder meg opptatt av å møte så mange smarte mennesker med ulike perspektiver. Råd for studenter: Gå med organisasjonen som kan vinne ditt sinn og hjerte. Det er mange flere muligheter der ute enn nyutdannede innser. Vurder dine valg. Dette firmaet vant meg og det vil skje når du går i døren. Gjør leksene dine på verden du går inn i. For å få jobben ndash være best, men vær autentisk du så vil du finne den beste langsiktige passformen. Rahul Sharma Prosjektleder, RBC Capital Markets RBC Program: Summer MBA Intern Utdanning: BSc Matematikk, Garhwal University MCA, Maharshi Dayanand University MBA, Rotman School of Management, University of Toronto Jobbspesifikasjoner: Jeg forvalter European Derivatives Infrastructure Regulation (EMIR) derivat reformprosjekt. Min rolle innebærer end-to-end levering av handelsrapporteringsregler for rentesatser, kreditt, FX, råvarer og aksjer utstedt av europeiske regulatorer som svar på G20 Pittsburgh-forpliktelsene. Prosjektet mandater innsamling og vedlikehold av data knyttet til byttetransaksjoner, som vil være direkte og elektronisk tilgjengelig for regulatorer. Jeg jobber med frontkontor, drift, driftsteknikk, compliance, lovlig og IT for å sikre at vi overholder regelverket. Min RBC-opplevelse: Jeg har fått betydelige muligheter tidlig i karrieren min, og jeg tror virkelig at Ive har lært mye mer i det siste året som jobbet hos RBC enn i min tidligere oppgave. Organisasjonen er sulten på talent, det er en stor appetitt for endring, folk er verdsatt og ledere bryr seg om å vinne sammen. Jeg verdsetter også RBCs åpne kultur, supplert med svært erfarne mennesker, hvor talentfulle mennesker hjelper hverandre til å oppnå overlegen ytelse. Råd for studenter: Tre råd. 1. Forskning godt før du godtar et tilbud. Det er veldig vanskelig å motstå et lukrativt tilbud, men vurder dine langsiktige mål snarere enn kortsiktige fordeler. 2. Prøv å kjenne dine målorganisasjoner via nettverk. Det er utrolig hvor mye innsikt du kan få bare ved å snakke med folk. 3. Kontinuerlig forbedre dine ferdigheter, øve og forberede deg. Sarah Hossain Teknisk Systems Analyst, Global Equity Technology, Capital Markets RBC Program: Capital Markets Technology Program Utdanning: BASc Computer Engineering, University of Toronto, EIT (Engineer-In-Training) Jobspesifikasjoner: Jeg jobber med å levere compliance rapportering. Min rolle inkluderer å bygge compliance-søknader for globale aksjer, gjøre noen ad hoc-rapportering som kreves for virksomheten (handelsdata, kontodata, henrettelser på en bestemt dag), samt støtte nye regler for samsvar med nye applikasjoner. Min RBC opplevelse: Jeg liker virkelig miljøet på RBCndashitrsquos open og therersquos alltid noen der for å hjelpe og veilede deg på banen du vil gå ta. Da jeg startet i RBC-rotasjonsprogrammet, var jeg prosjektleder og jeg ønsket å utforske den tekniske siden. Jeg uttrykte min interesse for lederen min, han så etter muligheter for meg å lære, og mine rotasjoner tok meg til min nåværende posisjon. Jeg liker at RBC har mye samfunnsengasjement og støtter mangfoldet ndash, for eksempel Irsquove deltok i Big Bike for å støtte Heart and Stroke Foundation, samt grupper for RBC kvinner og kvinner i kapitalmarkeder. Therersquos alltid noe du kan involvere i det som er knyttet til deg. Råd for studenter: Du vet ikke hva du skal gjøre der ute før du utforsker. Donrsquot reduserer alternativene dine. For eksempel tror noen studenter i ingeniørfag og datateknikk at de bare finner bestemte jobber i konsulentfirmaer, men det er mange muligheter til stede. Donrsquot begrenser deg selv når du kommer fra universitetet. Utforsk, snakk med folk, og lær hva som er tilgjengelig. Britney Freeman Senior Business AnalystSystems Analyst, Prosjekttjenester, Retail Applications RBC Program: Bedrift Operations Amp PaymentsRetail Applications Student Program Utdanning: BComm, Queens University Jobspesifikasjoner: Irsquom ansvarlig for å utfordre, dokumentere og kommunisere krav til å aktivere og forbedre forretningsapplikasjoner for flere RBC bedrifter . Betalingsapplikasjonene jeg jobber mest med, støtter våre kunder og bedrifter i oppstart, innlevering, behandling og mottak av betalinger på en effektiv og rettidig måte. Min RBC-opplevelse: I arbeidsmiljøet kan jeg jobbe med og lære om flere forretningsområder fordi de fleste forretningsområder må sende og motta betalinger. Det er stor interesse for profesjonell utvikling hos RBC, så det er gode muligheter for å forbedre min kunnskap, ferdighetssett og erfaring. RBC oppfordrer også godt avrundede medarbeidere og muliggjør deltakelse i ulike arrangementer og komiteer som Teknologi - og Operasjonsmedarbeiderne, Komiteen, Kvinner og Teknologi og Operasjoner, og leder Enterprise Operations Amp PaymentsRetail Applications Student Program. Råd for studenter: Donrsquot være redd for å gå utenfor din komfortsone og prøv noe annet. Yoursquoll vet aldri hvor godt du kan gjøre før du prøver. Når du har prøvd og utholdt, belønnet du med en ny tillit som du kan bruke på din neste utfordring. Scott Schrader Senior Manager, Strategiske Initiativer, RBC Capital Markets RBC Program: Finans Management Development Program Utdanning: BMOS, University of Western Ontario MBA, Queens University School of Business CMA Jobbspesifikasjoner: I min nåværende rolle hjelper jeg med å utvikle og implementere ulike prosjekter og lede forandringsledelsesaktiviteter for å møte bankens strategiske mål. Jeg samarbeider med ledere på tvers av RBC globalt og hjelper dem med å forbedre sine virksomheter ved å gjøre endringer i interne prosesser. Vi forsøker alltid å forbedre og gjøre ting raskere og mer kostnadseffektivt. Min RBC-opplevelse: Jeg liker at det er så mange alternativer i banken at du kan tilbringe hele karrieren din her. Hvis du er en høyt utøver, kan du bytte jobb hvert par år for å prøve noe nytt og få mer erfaring. Itrsquos er også spennende å ha muligheten til å jobbe internasjonalt. Jeg har opplevd uvurderlig erfaring som bor i New York City og jobber på Wall Street i seks måneder under en av mine rotasjoner. Råd for studenter: Ha et åpent sinn til alle mulighetene som er tilgjengelige for deg. Når du er i et MBA-program, kan folk bli for fokusert på bare noen få karrieremuligheter. Store selskaper som RBC tilbyr et bredt spekter av interessante og utfordrende muligheter, som kan være til nytte for deg personlig og profesjonelt. Xiao Song, Yu Senior Finansiell Rådgiver, Ressursforvaltning Operasjoner RBC Program: Finans Management Utvikling Program Utdanning: BComm, Universitetet i Toronto MBA (co-op), McMaster University Jobbspesifikasjoner: Min rolle i Wealth Management Finance er å jobbe sammen med våre samarbeidspartnere , for å forbedre økonomisk planlegging og analyse for strategiske tiltak. Jeg jobber med ledere og regissører fra Wealth Management Operations for å forandre forretningsførere til økonomiske tall. Virksomheten har en strategi i tankene på kort og lang sikt, og jeg jobber sammen med dem for å sette og oppnå sine finansielle mål. Min RBC erfaring: Irsquove jobbet i ganske mange forskjellige lag både som en del av MBA co-op og RBCrsquos Finance Management Development Program. Samarbeidskulturen er svært konsistent i alle mine roller ndash i mange forskjellige lag med ulike ledere. Samarbeidskulturen er svært konsistent innen RBC og samarbeid ndash arbeider med mennesker ndash er en sentral motivator for meg, og det hjelper oss å oppnå et felles mål. Råd til studenter: Jeg vil definitivt anbefale et RBC-rotasjonsprogram. Personene jeg kjenner i ulike rotasjonsprogrammer, opplever forskjellige lag, mennesker og avdelinger på kort tid. Itrsquos spesielt bra for de uten mye erfaring. Christina Vandoremalen Salgssjef, Small Business, PCB RBC Program: Graduate Leadership Program Utdanning: BComm, Queens University MBA, McGill University Jobspesifikasjoner: Irsquom en salgsansvarlig. Jeg trener og støtter et team på 15 seniorkontoforvaltere som hjelper med å levere økonomisk råd til småbedriftseiere, som støtter dem både i deres forretnings og personlige behov. Min coaching innsats er rettet mot flere områder, blant annet kreditt ferdigheter, kundeoppdagelse og kundeservice, og oppnåelse av salgsmål. Min RBC erfaring: Jeg kom inn i RBC etter min MBA gjennom Graduate Learning Program. Det var flott å kunne jobbe i en rekke stillinger i ulike forretningsplattformer med en rekke ledere. Jeg var i stand til å utnytte mange relasjoner som jeg bygde under programmet for å identifisere mine neste stillinger. Irsquove hadde en klientovervåket rolle, en virksomhetsstrategirolle, og nå kommer Irsquove tilbake til feltet for å jobbe med et team for å utvikle lederegenskaper. Råd til studenter: Tenk på hvilken type arbeid du vil gjøre, og hva som gjør deg glad. Pass på at du legger deg tid til å reflektere over hva du vil, og også hva du kan tilby en organisasjon. Jeg ønsket å jobbe i en kultur bestående av smarte, drevne personer som var villige til å undervise og samarbeide med hverandre. Å være i et selskap der itrsquos har mer samarbeid med coaching og support har hjulpet karriereprogresjonen min. Pennie Santiago Regional Vice President, Retail Banking RBC Program: Graduate Leadership Program Utdanning: BESc, Maskinteknikk og BSc Computer Programmering, University of Western Ontario MBA, Schulich Business School, York University Jobspesifikasjoner: Irsquom ansvarlig for markedsledelse av vår lokale detaljhandel markedsføre, drive og administrere virksomheten, levere klientråd og samfunnsengasjement. Jeg styrer våre næringsmarkedsforretninger (filialer) ndash som leder innen mitt geografiske marked våre filialledere, økonomiske planleggere og småbedriftsgrupper. som gir en komplett pakke med økonomisk rådgivning og finansielle løsninger. Vi samarbeider også med våre flere RBC-partnere, for eksempel Private Banking and Commercial Markets for å nevne noen, for å levere RBCrsquos enhetsverdier for kunden. Min RBC-opplevelse: Jeg tilbrakte de to første tredjedelene av karrieren min i bilindustrien, og jeg tok MBA med intensjon om å fortsette i bilindustrien. Lære mer om RBC, jeg så potensialet til å utvide karriereveien og økonomisk håp. RBC Graduate Leadership Program ga meg to årsrsquo erfaring i fire forskjellige områder av RBC. Jeg var i stand til å jobbe med senior ledere. Jeg ble mentorisert og utstyrt med muligheter til å levere i en ledende rolle. Dette ga meg muligheten til å bruke mine overførbare ferdigheter fra bilindustrien, for eksempel produktutvikling og kundebehandling. Råd for studenter: Itrsquos råd jeg fikk. I din karriere, aldri streve for en titlendashstrive for den læring hver rolle kan gi og muligheten til å utvide ditt ferdighetssett. Titler og strukturer kommer og går, så mål mer for hva jobben lar deg lære og levere på daglig basis. Vanja Gorazi Senior Manager, Elektroniske Betalinger, PCB RBC Program: Graduate Leadership Program Utdanning: BSc Eng, Universitetet i Vest-Ontario MBA, Richard Ivey Business School, University of Western Ontario Jobbspesifikasjoner: Irsquom ansvarlig for økonomisk ytelse og strategisk retning på en portefølje av forbruker elektroniske betalinger over RBCrsquos flerkanals miljø. Jeg er på forretningssiden og jobber med andre RBC-områder for å levere, markedsføre og vokse det elektroniske betalingsuniverset. Noen av de spennende prosjektene som Irsquom jobber med, er peer-to-peer og mobile betalinger. Dette inkluderer neste generasjon RBC mobil lommebok ndash, som betaler med telefonens ndash og online og mobil betalinger. Jeg administrerer også RBC Virtual Visa Debitportefølje, en nyskapende måte å betale for dine online kjøp ved bruk av debet. Min RBC opplevelse: Jeg elsker det raske tempoet i elektroniske betalinger ndash hver dag er det noe nytt, utfordrende og givende. Jeg elsket også RBC Graduate Leadership Program opplevelse. Jeg jobbet i bedriftsmarkedsføring i New York, PCB og Global Asset Management. Alle var vekstområder, og jeg lærte både myke og harde ferdigheter. I løpet av min tid med CFO, Investor Relations, var jeg privilegert å ha tilgang til en rekke ledere og delta i aksjonær, analytiker og investor møter. Det ga meg også en flott oversikt over RBC-bedriftene, og jeg kunne se strategien som ble utført førstehånds. Råd for studenter: Donrsquot være redd for å gå utover dine grenser ndash thatrsquos den beste måten å vokse på. Når du blir ansatt i en bestemt rolle, er donrsquot redd for å utvide ditt ferdighetssett og rollen. Ledelse og ta initiativ er velkomne. Utvid ditt nettverk og forstå det helhetlige bildet av bedriften, så vel som din rolle. Dette vil gjøre det mulig for deg å samarbeide bedre på tvers av divisjoner eller avdelinger, og vil bedre posisjonere deg for profesjonell vekst. AKB-aksjene i Broadcom (AVGO) vokser i dag med nesten 2,7 til 183,95 i gjennomsnittlig volum. Ifølge Streetinsider. RBC Capital analytiker Amit Daryanani gjentok sin toppvalg på aksjene og opprettholdte sitt prismål på 200. Ifølge rapporten, med fullføringen av Brocade Communications Systems Inc.-avtalen (BRCD), bør AVGO øke sin inntjeningsevne . Analytikeren økte sitt EPS-estimat for regnskapsåret 2019 til 17 fra 16 år og mener at aksjene kunne handle på 250 eller høyere. (Se også, RBC ser opp til Broadcom) Ifølge Nasdaqs nettside. konsensusanalytiker estimater for EPS er 12,10 for 2017 og 13,42 for 2018. Et hopp til 17 ville være en imponerende 27 vekstrate. Hvis aksjen oppnådde 250 på 17 i EPS, ville den handle på en 2019 Forward PE på 15, noe som ga aksjen et PEG-forhold på bare 0,55. Man kan hevde at prisen på 250 ville være for billig for en aksje som vokser med den hastigheten. I dette scenariet er det mer sannsynlig at et PEG-forhold på 0,55 vil foreslå en PE på omtrent 27 eller en pris på nesten 450. Det høres bra ut og ville være fantastisk for nåværende aksjonærer, men hvordan kommer selskapet til 17 fra sin forventet 12,10 i 2017 Ifølge sin siste 10-K arkivert med SEC den 16. desember hadde BRCD en omsetning på 2,3 milliarder i 2016, mens AVGO rapporterte omsetning på 13,2 milliarder kroner i sin 10-K for 2016. BRCD-inntekt representerer bare 17 av kringkasting nåværende inntekter. Begge selskapene kombinert vil ha en total omsetning på om lag 15,5 milliarder kroner. I 2016 rapporterte AVGO nettoinntekter på 4 672 milliarder, noe som representerer en netto margin på om lag 35 av sine totale inntekter på 201,2 milliarder kroner. I løpet av 2015, før AVGO og BRCD-fusjonen, hadde AVGO en nettoinntekt på 2.613 milliarder som representerer netto marginer på ca 38. Forutsatt at utvannet andelstelling forblir uendret, vil rundt 410 millioner, ifølge min beregning, AVGO måtte generere nettoinntekt Av nesten 7 milliarder kroner for å nå RBCs mål på 17 i EPS i 2019. Forutsatt at nettomarginen forblir rundt 35, vil AVGO måtte generere omsetning på nesten 20 milliarder kroner, en økning på 30 fra de samlede inntektene på 15,5 milliarder AVGO og BRCDs over neste tre år. Det er ikke umulig å oppnå, men det kan sikkert ta mye tung løft for å komme seg dit. Ønsker å lære å investere Få en gratis 10-ukers e-postserie som lærer deg hvordan du begynner å investere. Leveres to ganger i uken, rett til innboksen din.

No comments:

Post a Comment