Wednesday 1 November 2017

Forex Mae Mfe


Profesjonelle daytraders analyserer sine handler og prøver å lære av det. Viktige indikatorer er ikke bare resultat og tap, men også prishandlingen under handelen. Les denne artikkelen for å lære mer om konseptet MAE og MFE. Definisjon Maksimal gunstig ekskursjon (MFE) og maksimal uønsket ekskursjon (MAE) er viktige resultatindikatorer når man analyserer en handel. MAE: Markerer den laveste prisen under en lang handel eller den høyeste prisen under en kort handel. Med andre ord: Dette hjelper deg med å beregne det høyeste tapet i handelen. Det kalles også maksimal trekke ned. MFE: Markerer det høyeste punktet under en lang handel eller den laveste prisen under en kort handel. Det viser det høyeste potensielle resultatet av en handel. Long Trade: MAE og MFE Short Trade: MAE og MFE MAE MFE MAE på høyeste punkt MAE MFE MFE på høyeste punkt Hvis en lang handel aldri var i tapet, noe som betyr at prisen alltid var høyere enn inngangspunktet enn MAE er lik inngangspunktet. Dette er den beste situasjonen for en handelsmann, handel gjør penger fra begynnelsen. Hvis MFE i løpet av en lang handel er på høyeste punkt, og dette er også punktet hvor du selger, så har du tatt overskuddsgrensen. Ved å analysere MAE - og MFE-poengene kan du optimalisere handelen din. Hvis du ser at MFE alltid er veldig langt fra salgsprisen, må du ha en forbedring av din etterspørselsstrategi. Dette hjelper deg med å beskytte din allerede opptjente fortjeneste. Hvis MAE er veldig langt fra inngangsprisen, kan risikotoleransen din være for høy. For å fortsette. MFE: Maksimal gunstig ekskursjon er et begrep som brukes til å måle hvor mye en handel beveger seg i din favør, fra oppføringen din. Så hvis inngangsprisen på en lang stilling er 34, og så lenge handelen vare, flyttet markedet til din fordel til en pris på 35,50, dette representerer en MFE på 1,50 (35,50 8211 34). Maksimal uønsket ekskursjon er et begrep som brukes til å måle hvor mye en handel beveger seg mot deg, fra oppføringen din. Så hvis inngangsprisen på en lang stilling er 34, og så lenge handelen vare, flyttet markedet mot deg til en lav pris på 33,25, dette representerer en MAE på .75 (34 8211 33.25). BSO: Best Scale Out. Jo nærmere BSO er til MFE, desto bedre og mer effektiv er Exit-strategien din is8230 i utgangspunktet ikke å forlate for mye penger på bordet. Hvis gapet mellom BSO og MFE er stort, kan det hende du har et problem å ta ditt endelige mål for tidlig og ikke la vinnerne dine 8216run8217.MFEMAE analyse Hei folkens, jeg har et problem med MFEMAE-analyse. Engelsk er ikke mitt morsmål, så jeg vil prøve å forklare hva jeg vil vite: Jeg gjør daytraiding på 5min TF. Mine utganger er: Ingen av 2 reverseringsstenger eller SL på SR-nivåer Skjermbilde 1: Hvis jeg gjør denne analysen, trenger jeg fullstendig handelsplan også med utganger som på skjermbilde1 eller for å gjøre dette trenger jeg bare oppføringer. Hvem vet, vær så snill, forklar meg det. Vennligst prøv meg det jeg spør om på bildet, og hvor er akkurat MAE Et annet spørsmål er: hvis jeg har SL som på dette skjermbildet, hvor er MAE takk -) håper du forstår meg Vedlagt bilder (klikk for å forstørre) Ble medlem Jan 2010 Status: Medlem 158 Innlegg Er det noen som kan hjelpe meg. - Ble med Apr 2008 Status: Parsimony Rulez 3.553 Innlegg Er det noen som kan hjelpe meg. - Jeg er en noob, hva er en MAE og en MFE vennligst Bli medlem Jan 2008 Status: Inertial Member 2,298 Innlegg Jeg er en noob, hva er en MAE og en MFE vennligst Haha som holdt meg fra å svare også. Ville ikke få meg til å se ut som en noob etter handel i over 5 år. Takk for ideen om å google disse tingene. Id har hørt om det en gang før på ff. Én handler MFE, MAE er innenfor sitt tidsintervall: Dermed er en gjennomsnittlig MFE eller MAE som dag maksimum (minimum) gjennomsnitt innen handler den dagen og i første, ikke diagrammets dag og i priser. Usikker på hvor SL, TP går med dem, og hvor en gjennomsnittlig MFE, MAE er per konto. Mix-and-match stopptyper ser gøy ut, hvis de har en lesning på større område. urlquotninjatrader-supportHelpGuideV6helpguide. htmlAverageMFEquotcolorBlackTrade. Takk kompis, dette hjalp meg -) jeg får det

No comments:

Post a Comment